Dagens rapport fràn Tyskland :D

Hej alla där ute, nu kommer en liten rapport fràn Tyskland. Igàr var vi uppe i ett utkikstorn, det hette typ fernsehrturn, tror jag iaf :P Kim och Jens stannade hemma och Sandra pallade inte trycket för hon var lite höjdrädd men jä*lar vilken utsikt!!! Du kunde se hela Stuttgard, som typ làg nere i en hàla med massa berg omkring. :) Idag har vi inte gjort sà mycket, varit pà praktikerna och ser hade Martin & Lara en egen lite pingis turneering för det var inte sà jätte mànga om ville vara mä.... :P Just nu sitter de där uppe och äter och jag, Sandra och Erik sitter framför datorn. Imorgon skulle vi nog köra gocart tror jag det var planerat..... och det ska bli skitkul :D:D, ska spöa skiten ur alla, hoppas jag iaf... ;P // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0